Πολιτική ποιότητας εταιρείας
Όραμα της εταιρείας που εκφράζει ταυτόχρονα και την πολιτική της για την ποιότητα είναι να μπορεί να καλύψει όλες τις ανάγκες, σε επίπεδο τεχνολογίας έτσι ώστε να κάνει πιο εύκολη την εργασία του προσωπικού των πελατών της αλλά και πιο παραγωγική την ίδια την εταιρεία των πελατών της.
Η εταιρεία βασιζόμενη στην πείρα και την τεχνογνωσία που διαθέτει, στοχεύει στη συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και προϊόντων της, επενδύοντας σε έμπειρο και εξειδικευμένο προσωπικό, τηρώντας την ισχύουσα νομοθεσία, με επίκεντρο πάντα την πλήρη ικανοποίηση των υφιστάμενων αλλά και μελλοντικών αναγκών και απαιτήσεων των πελατών της.
Για τον λόγο αυτό, η εταιρεία εγκατέστησε ένα Σύστημα Διαχείρισης Ποιότητας στις υπηρεσίες της που είναι σύμφωνο με τις απαιτήσεις των ISO 9001:2015 και δεσμεύεται στην τήρηση της νομοθεσίας και συγκεκριμένων διεργασιών, ουσιαστική επικοινωνία με τους πελάτες της, συνεχή βελτίωση των παρεχόμενων υπηρεσιών και προϊόντων, εκπαίδευση του ανθρώπινου δυναμικού, παρακολούθηση της ροής υπηρεσιών που παρέχει και την ελαχιστοποίηση των παραπόνων των πελατών της, προβαίνοντας στις κατάλληλες διορθωτικές ενέργειες.
Η συμβολή των ενδιαφερόμενων μερών της εταιρείας, αναφορικά με την ποιότητα, είναι απαραίτητη και αναγνωρίζεται ότι η ικανοποίηση και η βελτίωση των στόχων που έχουν τεθεί μπορεί να επιτευχθεί μόνο με συνεχή προσπάθεια και τη διαρκή βελτίωση του ίδιου του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας.
Είναι σημαντικό για την εταιρεία να διαθέτει τους απαιτούμενους πόρους για την υποστήριξη του Συστήματος Διαχείρισης Ποιότητας και να εξασφαλίζει τις απαραίτητες γνώσεις στο προσωπικό, αξιοποιώντας τις δεξιότητες και τις ικανότητες του. Παρακινεί και υποστηρίζει την επικοινωνία, τη συμμετοχή και τη δημιουργικότητα γιατί η παροχή ποιοτικών υπηρεσιών/προϊόντων και η επιτυχής λειτουργία της εταιρείας βασίζεται στους ανθρώπους της.